Marketingo ir komunikacijos plano rengimas


Marketingo ir komunikacijos planas:
Sėkmės pamatas
Siekiant išsiskirti ir pasiekti tikslus, kelias į sėkmę prasideda nuo tinkamai sukurto marketingo ir komunikacijos plano ir jo įgyvendinimo. Plane bus apibrėžtos pagrindinės kryptys, kaip įmonė turėtų komunikuoti su savo auditorija ir paskatinti prekių ar paslaugų pardavimą.
Marketingo ir komunikacijos planą sudarys:
Δ Tikslinė auditorija.
Apibrėžiama, kas yra pagrindinė įmonės tikslinė auditorija ir kaip ją pasiekti.
Δ Prekės ar paslaugos pozicionavimas.
Prekės ar paslaugos pozicija ir vertė klientams.
Δ Metiniai tikslai.
Nustatomi konkretūs, išmatuojami ir realūs tikslai.
Δ Rinkodaros kanalai.
Apibrėžiami skirtingi rinkodaros kanalai (internetinė reklama, socialiniai tinklai, tradicinė reklama, ir kt.).
Δ Komunikacijos strategija.
Koks žinučių tonas, stilius ir turinys bus naudojami komunikacijoje su klientais.
Δ Veiksmų planas.
Detaliai apibrėžiamos veiklos, kurios bus įgyvendintos siekiant įgyvendinti planą. Tai gali apimti konkrečius kampanijų terminus, reklamos kūrimo tvarkaraštį, ir pan.
Δ Pavyzdinis komunikacijos mėnesio tinklelis.
Komunikacijos tinklelis paruoštas naudojimui.
* Šio plano turinys gali skirtis priklausomai nuo įmonės specifikos.
Marketingo ir komunikacijos plano kaina nuo 300 eurų.


Marketingo ir komunikacijos planas - tai kaip navigacijos sistema verslui
Prekės ženklo įvaizdžio auditas
Ar norite, kad jūsų prekės ženklas būtų atpažįstamas ir vertinamas? Arba sustojote nežinodami, kokių marketingo paslaugų reikia jūsų verslui? Turite nemažai klausimų? Užduokite juos man.